Tuesday, January 10, 2012

Sedikit Bingkisan 2011..~


Assalamualaikum...
Selamat Pagi...(jam menunjukkan isyarat pukul 0100 am..nk pg dh oit!) huhu..
tapi mata nie tknk pejam2...salu sng jek nk pejam..teman berbicara pon dh tido..aku tk gheti2 nk tido.. Selamat malam 'pakcik' kehkehkeh~

Ermmm, kiranya saat aku menghapdet bLog nie kalender menunjukkan 10/1/2012...rasenyer belum terlambat utk aku mengucapkan.Selamat Tahun Baru..kot..!alaa masih lg mood BERAZAM..huhuhu..alhamdulillah masih lagi di beri kesempatan untuk menghirup udara di dunia tercinta ini..
Terlalu byk suke duke yg melanda pada 2011..alhamdulillah,masih dpt dikawal dari segi emosi dan mental. Aku harap 2012 nie akan diberi sedikit harapan..maybe..??sedikit rezeki yg..berharga..maybe..??insyaallah...sentiasa mohon yg terbaik samada utk family,kawan2,or myself... =)

Sedikit bingkisan dan kenangan aku sepanjang 2011 untuk dikongsi...
Disebalik 2011...


 
Nie mase aku derma darah...first time in mylife!!eceli,pegi nie pon sbb aku nk tau aku darah ape jek..then mcm best jek derma nie..try lah jgk!!mmg..fun...derma darah utk yg memerlukan...oleh itu mari beramai2 derma darah anda...*wink*wink...(akhirnyer aku tawu aku darah ape...ermm...^_~)





Yang ini kereta aku dijdkn ujikaji...or testimoni..nie mase short couse kt kolej aku..kursus servis kenderaan..mmg awesome!!aku pon dh pandai tukar myk hitam sndiri taw..hehe..sesape berminat leh lah layari website ini.. http://www.kkhl.edu.my/psh/ 
Nie mase bufday mak aku..aku blanje mkn steambot...mmg s0dap...huhuhu~
hepy bufday Pn. Hasnah..semoga panjang umur n dimurahkan rezeki...*mmuahhh...



Melawati Langkawi again...balik hari jek niee..tired but fun!! ^_^

Ehem..ehem...waiting...kehkehkeh~

my officemate..ermmm,,mish u all..hope kekal selamanya..tq for the moment 2011..;)



Semoga 2012 lebih mematangkan dan lebih memberi ketenangan...insyaallah...^_^
SELAMAT TAHUN BARU

No comments:

Post a Comment

Tengkayu....~^_^~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terciptanya 'HaTi' ini..

Daisypath Anniversary tickers

Search This Blog